Mama Bartka: Sobotnie atrakcje w Katowicach…

wp_20150321_045W sobotę, zaraz po śniadaniu, wyruszyliśmy do Katowic. W planach mieliśmy dwie rzeczy – wystawę budowli z klocków Lego [KLIK] w Galerii Katowickiej oraz Międzynarodową Wystawę Psów Rasowych w Spodku.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wystawy budowli z klocków Lego. Bartek był naprawdę zainteresowany, zwłaszcza tymi eksponatami, gdzie można było coś nacisnąć i tym samym spowodować jakąś reakcję konstrukcji z klocków. Najwięcej czasu Bartek spędził przy makiecie z dworcami kolejowymi i jeżdżącymi pociągami, ale zaciekawił go również robot układający kostkę Rubika oraz Robot Wąż 🙂

Wystawa Psów Rasowych niestety nie była tym, czego się spodziewaliśmy… Tak jakoś to wszystko kiepsko zorganizowane było, mało miejsca, wystawcy że tak napiszę jeden na drugim siedzieli. Poobserwowaliśmy trochę z trybun pokazy labradorów w ringach, znaleźliśmy panią Bożenkę z Melą (Mela to nasz pies z dogoterapii ), życzyliśmy im powodzenia i wróciliśmy do domu.

wp_20150321_041

Niemniej wyjazd był dla Bartka bardzo atrakcyjny. Podziemny parking pod Galerią Katowicką od razu skojarzył mu się z podróżą pociągiem (w zeszłym roku jechaliśmy z Katowic do Wisły), dość łatwo dał się jednak odwieść od tego pomysłu 🙂 Myślę, że podróż ruchomymi schodami przez 5 pięter wynagrodziła mu brak jazdy pociągiem 🙂 Kolejną atrakcją była pierwsza w  życiu wizyta w McDonaldzie, chociaż szału nie było. Bartek nie je żadnych potraw typu fast-food i nawet zakupione specjalnie dla niego nugettsy nie wzbudziły jego zainteresowania. Natomiast fontanna obok Spodka – jak najbardziej 🙂

wp_20150321_042

O 1% dla Bartusia pamiętacie? Wpłaty indywidualne również mile widziane 🙂 Wszystkim, którzy wspierają rozwój Bartka serdecznie dziękujemy 🙂

Permalink do tego artykułu: https://autyzmbartka.pl/mama-bartka-sobotnie-atrakcje-w-katowicach/