Mama Bartka: Park Rozrywki Ogrodzieniec…

Park Rozrywki Ogrodzieniec to tak naprawdę kompleks 5 obiektów. W jego skład wchodzą: Park Miniatur, Park Doświadczeń Fizycznych, Park Rozrywki, Dom Legend i Strachów oraz Tor Saneczkowy. Dla dzieci to nie ruiny zamku są największą atrakcją, ale właśnie Park Rozrywki 😉

Park Miniatur

Zwiedzanie Parku Rozrywki Ogrodzieniec rozpoczęliśmy od wizyty w Parku Miniatur. Można tam zobaczyć wszystkie zamki i warownie Szlaku Orlich Gniazd przedstawione w skali 1:25. Poza tym znajdują się tam repliki średniowiecznych machin oblężniczych, między innymi katapulta, balista czy trebusz. Te repliki są wykonane w skali 1:1. Poza tym w parku znajdziemy punkt gastronomiczny oraz plac zabaw. To była już druga nasza wizyta w Parku Miniatur. Pierwszy raz byliśmy tam, kiedy Bartek nie miał jeszcze skończonych trzech lat 🙂 (pisałam o tym tutaj).

KLIKNIJ W ZDJĘCIE, ABY ZOBACZYĆ W POWIĘKSZENIU 🙂

Park Doświadczeń Fizycznych

Po wyjściu z Parku Miniatur skierowaliśmy się do Parku Doświadczeń Fizycznych. W tym parku znajduje się 35 urządzeń dzięki którym możemy poznać podstawowe prawa fizyki. Jest tam mięzy innymi symulator lotów, kalejdoskop, peryskop, kołyska Newtona, dwie sprzężone huśtawki, gongi, telagraf akustyczny, wir wodny, pryzmat, równoważnia liniowa. Bardzo fajna rozrywka dla dzieci i dorosłych – tym bardziej, że do wykonania niektórych doświadczeń są potrzebne dwie osoby. Bartek był bardzo zainteresowany, ale wykonując kolejne doświadczenia zmierzał w jednym, konkretnym kierunku…

Park Rozrywki

W jakim kierunku zmierzał Bartek? Oczywiście do Parku Rozrywki, gdzie stał ogromny, dmuchany zamek! Niestety mieliśmy pecha, bo kiedy doszliśmy do tego obiektu pożądania Bartka z nieba lunął deszcz… Rozpacz Bartka była wprost nie do opisania… Kiedy tylko przestało padać, udał się tam niezwłocznie i po kilkunastu minutach szaleństw wyszedł z tamtąd kompletnie przemoczony. Nie pozostało nam nic innego, jak wrócić do miejsca, gdzie mieszkaliśmy i się przebrać. Bartek nie był zadowolony z takiego obrotu sprawy, ale że tak powiem nie miał innego wyjście. Na szczęście teren parku możno było opuszczać i wchodzić dowolną ilość razy, więc po obietnicy, że tu wrócimy poszedł. Potem jeszcze kilka razy padało i wychodziło słońce, ale koniec końców Bartek wyskakał się chyba za wszystkie czasy 😉 Oprócz dmuchanego zamku był jeszcze duży zamek rycerski, huśtawki i karuzela, ale to nie wzbudziło większego zainteresowania Bartka 😉

KLIKNIJ W ZDJĘCIE, ABY ZOBACZYĆ W POWIĘKSZENIU 🙂

Dom Legend i Strachów, Tor Saneczkowy

Nie udało nam się niestety wejść do Domu Legend i Strachów 🙁 Bartek zdecydowanie odmówił wejścia i niczym nie dał się przekupić do zmiany zdania 😉 Strasznie żałowałam, bo zależało mi na tym… Może kiedyś w przyszłości uda się nam zwiedzić również to miejsce? Nie skorzystaliśmy również z Toru Saneczkowego, bo tą atrakcją Bartek również nie był zainteresowany…

Podsumowując – Park Rozrywki Ogrodzieniec to sympatyczne miejsce, w którym można dużo zobaczyć, doświadczyć zjawisk fizycznych na własnej skórze i pobawić się. Gwarantuję, że dzieci nie będą chciały opuścić tego miejsca, więc proponuję najpierw wybrać się zwiedzić zamek, a dopiero potem tutaj… 😉

Permalink do tego artykułu: https://autyzmbartka.pl/mama-bartka-park-rozrywki-ogrodzieniec/

49 Komentarzy

Skip to comment form

1. Świetny jest ten park, byliśmy kiedyś z Alą i była zachwycona

2. Byliśmy tam całą naszą trójeczką w sierpniu. Pogoda była rewelacyjna, zwiedziliśmy zamek, a córka szalała w Parku Rozrywki właśnie na wspomnianym przez Ciebie dmuchanym zamku 🙂 Dwukrotnie zjechała torem saneczkowym, na pamiątkę zostały zdjęcia 😉 Bardzo fajne miejsce, my na pewno tam wrócimy 🙂

• ladymamma.pl on 4 marca 2018 at 14:23

Stwierdzam, że u Was znajduję same super miejsca do zobaczenia z maluchami! 😉 Zrobiła się już całkiem dłuuuga lista;)

1. Bardzo nam miło z tego powodu 🙂

3. park miniatur wygląda ciekawie – ja byłam w tym pod Karpaczem, te wszystkie detale robią ogromne wrażenie 🙂

• Agnieszka on 4 marca 2018 at 16:08

Ile ciekawych rozrywek dla dzieci. Czy myślisz, że dwulatkowi również się tam spodoba?

4. Tyle atrakcji, w wielu byłam ale teraz czas na wnuki żeby je znów zabrać gdzies w tamte rejony.

1. Wnkuki na pewno będą zadowolone 🙂

5. Byłam tam kilka lat temu, od tego czasu przybyło wiele atrakcji.

6. Nawet nie wiedziałam, że jest takie miejsce 🙂 Świetne na rodzinny wypad 🙂

7. Bardzo ciekawe atrakcje. Dobrze że o nich napisałaś. 😀

8. Tam też lubimy wracać 😍

9. byłam kiedyś w Parku Miniatur ale w innym mieście 😉 ciekawe miejsce odwiedziliście 😉

• Anna Fit on 5 marca 2018 at 18:33

Kocham parki miniatur!

10. W parku Miniatur byłam ale jakoś miejsce mnie nie ujęło, wiem z dziećmi zapewne inaczej sprawy się mają 🙂

• EvelineRaspberry.blogspot.com on 5 marca 2018 at 19:14

Wow
    widzę, że SUPER wycieczka była 👍
    Zdjęcia extra- zazdroszczę 😃

1. 🙂

11. Sama bym się udała w takie miejsce 🙂 Dużo ciekawych atrakcji blisko siebie – super!

12. Nawet nie przypuszczałam,że tak wiele tego typu miejsc powstało w Polsce. Ja to chyba zabralabym do tego parku nawet mojego męża. Skończył studia fizyczno- informatyczne i już wiem, W której części szalalby najbardziej. Ha ha 🙂

1. Na pewno miałby świetną zabawę 🙂

13. Nigdy w zyciu nie byłam w parku miniatur:) Ale muszę w końcu nadrobić zaległości:)

1. Koniecznie 🙂

14. No tak, dzieci nie interesują historyczne punkty, zwiedzanie ani inne ‚atrakcje’, ale za to dmuchany zamek… Super, że wypadł się udał. Ściskam modno Ciebie i Bartka!

1. Bartka interesują takie rzeczy pod warunkiem, że w zaięgu wzroku nie ma dmuchanego zamku lub innego tego typu ustrojstwa 🙂 Pozdrawiamy 🙂

15. Gdybym miał w Parku Miniatur Aparat ze sobą to trzeba by mnie z niego siłą wyciągać. 😉

16. Świetne miejsce, moi chłopcy uwielbiają takie parki, ciężko ich później wyciągnąć do domu 🙂

1. Ja podstępem zawsze wyciągam Bartka z takich miejsc 😉

17. fantastyczne miejsce warte zobaczenie szczególnie jak ma sie 3 chłopaków

1. Zgadza się 🙂 Na pewno byliby zachwyceni 🙂

18. Jakie sympatyczne miejsce. Widać, że się fajnie bawiliście. 🙂

19. Byłam w parku doświadczeń. Można się tam wiele nauczyć i to w ciekawy sposób.

20. Świetny tekst i piękne zdjęcia:)

1. Dziękuję 🙂

21. Super pomysł na rodzinny wypad. Może uda się zaliczyć tej wiosny:)

22. Co prawda dzieci nie mam, ale zdjecia zachecają.

23. Bywałam w Ogrodzieńcu wiele razy, ale chyba w tych czasach, gdy aż tylu atrakcji tam nie było. Najbardziej podoba mi się Park Miniatur. Świetna opcja, że wszystkie zamki można zobaczyć w jednym miejscu. W końcu nie każdy ma czas by je wszystkie odwiedzić.

1. Wszystkie Orle Gniazda w jednym miejscu 🙂

24. A tuż obok świetny hotel Poziom 511! Warto sprawdzić;)

1. Niewykluczone, że następnym razem się skusimy 😉

25. Lubię takie miejsca 🙂

1. To tak jak my 🙂

26. Też byłam niedawno w Ogrodzieńcu, ale na zamku. Za to Twoje pomysły są znacznie lepsze dla dziecka niż łażenie po tych wszystkich wysokich podestach i basztach 🙂

1. Bartek akurat to lubi, ale jeśli widzi gdzieś dmuchany zamek to nie ma wtedy nic atrakcyjniejszego 😉

27. Nie moje klimaty, ale gratuluję dobrej zabawy. 😉

1. A dziękujemy 🙂

• Monika Antoniak on 16 maja 2018 at 20:08

Nie znałam i fajnie, że o tym napisałaś. Dopisuję do listy 🙂

1. Super 🙂

28. Kradnę pomysł na wyjazd z moimi chłopakami :))) dużo zdjęć,super!